مجموعه شیمالی راحتی و اطمینان شما عزیزان از خرید اینترنتی و رضایت هرچه بیشتر شما بزرگواران که همراه  پشتیبان ما در مسیر رسیدن به موفقیت بوده اید شرایطی را برای بازگرداندن کالا وبررسی سریعتر تیم پشتیبانی در نظر گرفته است.

لطفا ادامه مطلب را با دقت مطالعه فرمایید:

شرایط برگشت کالای خریداری شده:

 

1- اگر کالای خریداری شده شما دارای مغایرت باشد:

در صورتی که تیم پشتیبانی ایراد کار رو تایید کنند امکان بازگشت کالا وجود دارد.به این دلیل که درقسمت سایت مجموعه کالای خریداری شده شما عزیزان به دقت چک شده و بعد داخل بسته پستی قرار میگیرد و این مراحل با سند و مدرک برای خریدار محترم ارسال میگردد.

 

2- اگرمشتری از خرید خود منصرف شود:

اگر به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید فقط در صورتی که کالای خریداری شده هنوز تحویل اداره پست نشده باشد امکان لغو سفارش وجود دارد.در این حالت شما با ارسال تیکت به تیم پشتیبانی انصراف خود را از خرید محصول اعلام می فرماید.

 

3- اگر کالای خریداری شما از نظر ظاهری و نوع برند با اطلاعات داخل سایت مغایرت داشته باشد:
اگر کالایی که به دست شما می رسد از نظر نوع برند با اطلاعاتی که زیر هر عکس در قسمت مشخصات درج شده است مغایرت داشته باشد شما می توانید با ارسال تیکت و نوشتن مشخصاتی که از شما درخواست شده محصول مورد نظر را عودت دهید.لازم به ذکر است این مغایرت باید از طرف تیم پشتیبانی مورد تایید قرار گیرد.

 

نکته:

1- در تمام این  مواردی که توضیحاتش برای شما عزیزان ارائه شد در صورت اشتباه از طرف تیم مجموعه شیمالی هزینه ارسال و برگشت کالا به عهده مجموعه خواهد بود.

2- عزیزانی که بدون هماهنگی (تیکت) و بدون تایید تیم پشتیبانی اقدام به برگشت کالا کنند مجموعه شیمالی هیچگونه مسئولیتی در قبال هزینه و کالا نخواهد داشت.

3- در صورتی که ایراد اعلام شده توسط شما پس از رسیدن بسته به مجموعه توسط تیم پشتیبانی قابل رویت نباشد مجموعه شیمالی مسئولیتی در قبال پس گرفتن آن نخواهد داشت و کالای برگشتی به وسیله پست به همان ادرس برگشت داده می شود.

4- پس از برگشت کالا و تایید توسط تیم پشتیبانی وکارشناسی با دریافت شماره کارت از شما عزیزان حداکثر پس از 48 ساعت از گرفتن شماره کارت مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد.

در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

 

ممنون از خرید شما