- در شیمالی، با هدف احترام به مشتریان عزیز و حفظ سلامت، محصولات آرایشی و بهداشتی به هیچ وجه مرجوع نخواهند شد.
- تمامی عکسهای محصولات موجود در سایت شیمالی، به صورت اختصاصی از خود محصول گرفته شده، پس در خریدتان دقت کرده و حتما توضیحات محصول را بخوانید.
- لوازم برقی برندهای ولروس، پرومکس، اکسیژن دارای گارانتی می باشند و توسط فروشگاه بر روی محصول مهر و تاریخ خرید ثبت میگردد.به غیر از برند های ذکر شده لوازم برقی شامل گارانتی نمی باشند.
- خرید عطر، اسپری، بادی اسپلش فاقد مرجوعی می باشند.
- عطر های ۱۰۰ میل شرکتی در صورتی که پلمپ آنها باز نشده باشد میتوانید آن را مرجوع کنید در صورت سالم رسیدن به فروشگاه خرید شما لغو میگردد.
- خرید از طریق اسنپ پی شامل حذف و اضافه کردن کالا نمیشود و باید خرید در صورت ارسال نشدن لغو گردد و مجدد خریداری صورت گیرد.
- برای پیگیری برگشت پول از درگاه اسنپ با شرکت اسنپ باید هماهنگی صورت گیرد نه فروشگاه.
- به غیر از موارد ذکر شده کلیه اجناس بر اساس قانون سازمان غذا و دارو غیر قابل مرجوع کردن می باشند.
برای مرجوع کردن سفارشم چه کاری انجام دهم؟
اگر از دریافت سفارشتان بیش از 24 ساعت نگذشته باشد و بسته بندی و پلمپ محصول باز نشده باشد میتوانید، وارد پروفایل خود شوید و از قسمت لیست سفارشات، به قسمت تحویل داده شده روید و در مشاهده جزیات هر سفارش، میتوانید درخواست مرجوعی دهید. همینطور می توانید علت و توضیحات و تصویر یا ویدیو کالای مد نظر را در تلگرام شیمالی، ارسال کنید تا کارشناس مربوطه به آن رسیدگی کند.
- البته توجه داشته باشید که در شیمالی، با هدف احترام به مشتریان عزیز و حفظ سلامت، محصولات آرایشی و بهداشتی به هیچ وجه مرجوع نخواهند شد.
از چه طریق میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
در قسمت لیست سفارشات میتوانید سفارشات در حال پردازش، در حال ارسال و تحویل داده شده را ببنیند. در قسمت جزییات سفارش، رهگیری مرسوله وجود دارد. در این قسمت کد مرسوله و وضعیت و تاریخ قابل مشاهده است.چنانچه از آخرین وضعیت سفارش خود ناراضی بودید و یا سوالات بیشتری داشتید می توانید از قسمت درخواست پشتیبانی در پروفایل کاربری خود تیکت پشتیبانی ثبت نمایید.
محصولی که خریدم چقدر تاریخ مصرف دارد؟
تمام محصولات در شیمالی دارای ضمانت تاریخ انقضا هستند و می تونید با خیال راحت سفارشتون را ثبت کنید.
سفارشم چند روزه به دستم میرسد؟
ارسال سفارش های شما طی 2-3 روز کاری آینده پس از ثبت سفارش شماتحویل اداره پست داده شده و از طریق پست پشتاز صورت می گیرد و با توجه به سیاست های کاری این شرکت تحویل محصول انجام می گردد.
چجوری از کد تخفیفم استفاده کنم؟
بعد از تکمیل سبد خرید و در قسمت انتخاب روش پرداختُ کد تخفیف را وارد می نمایید
هزینه ارسال سفارش چقدر است؟
هزینه ارسال برای سراسر کشور 60000 تومان است ولی خرید های برقی آرایشی بزرگ 135000 تومان لحاظ میگردد.
آیا محصولات موجود در سایت دارای اصالت هستند؟
شیمالی اصالت محصولات موجود در سایت را تضمین می کند.
چطور میتوانم سفارشم رو ثبت کنم؟
قبل از ثبت سفارش در شیمالی ثبت نام کنید و با افزدون کالای موردنظر خود به سبد خرید، از طریق علامت سبد در بالای صفحه، وارد سبد خرید خود شوید. سپس با کلیک روی گزینه ادامه فرایند خرید، به بخش انتخاب آدرس وارد می شوید. پس از تکمیل آدرس و ادامه فرایند خرید، میتوانید روش پرداخت خود را انتخاب کرده و خرید خود را ثبت کنید.
چطور میتوانم سفارشم رو ویرایش کنم؟
حذف محصول از سبد خرید تنها تا قبل از مرحله پردازش سفارش امکان پذیر است.مبلغ کالای حذف شده نیز در کیف پول شما در سایت شیمالی اضافه میشود.
روش پرداخت سفارش به چه صورت است؟
پرداخت سفارشها در شیمالی فقط به صورت آنلاین و کیف پول بوده و در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل وجود ندارد.